Thursday, July 26, 2012

මම පෙම්වතෙක් නොවුනා නම්....





පෙම් කළ උන්ට, උනුන් මුනගැසෙන්නේද.......?? එක්වීම හෝ වෙන්වීම යන දෙ අන්තය තුල ඔවුන්ගේ ඉරණම විසඳේ........ නමුත් යමෙකුට තමන් පෙම් බැඳි දා විඳි අත්දැකීම් අමතක කළ හැකිද..??

දුක, වේදනාව, සතුට, පසුතැවීම, ආදි කොටගත් සවිඥ්ඥානික හැඟීම් තුල සිරවී පෙම් බැඳි අතීතය කිසිවෙකුටත් අමතක නොවේ.

එදා ඔහු පෙම්වතෙකි.... අද ඔහු සැමියෙකි....නමුත් ඔහුගේ පෙම්වතිය ඔහුගේ බිරිඳ නොවීය....



එදා ඇයට දුන් කඳුලු, ඇයගෙන් ඇසූ බැනුම්....ඇයට දුන් සිනහව, අයගෙන් ලැබූ අභිමන්....ඔහු හා ඇය රසවිඳි අතීතය ඔහුට අදද මතකයට නැගේ....ඇයගෙන් වෙන්වීම තුල අවශේෂවූ පසුතැවීම, ඔහු නැවත පෙම්වතෙක් වීම සදකාලිකව වලකනු ඇත.........!!!!!!!!!!

මම පෙම්වතෙක් නොවුනා නම්....
නුඹේ සුසුම් ගැන නොසිතා...
මල් සුවඳ විඳින්නට තිබුනා.....
නුඹේ දෙනෙත් ගැන නොසිතා....
තරු එළිය දකින්නට තිබුනා.......
මම පෙම්වතෙක් නොවුනා නම්....

නුඹේ කඳුළු ගැන නොසිතා.....
වැහි දියේ තෙමෙන්නට තිබුනා....
නුඹෙ බැනුම් ගැන නොසිතා....
ගෙරවුම් විඳගන්නට තිබුනා...
මම පෙම්වතෙක් නොවුනා නම්....

නුඹේ උවන ගැන නොසිතා.....
සඳවත දැකගන්නට තිබුනා....
නුඹේ දෙතොල් ගැන නොසිතා....
මට ඇය සිපගන්නට තිබුනා.....
මම පෙම්වතෙක් නොවුනා නම්....

................බඩා.......................

No comments:

Post a Comment